Mercedes-Benz

PartsPro.

PARTSpro

Waarom zou u genoegen nemen met tweede keuze? Door de handen in elkaar te slaan met dealers binnen Mercedes-Benz Retail Belgium verzekert u zich van de kwaliteit van Mercedes-Benz Originele Onderdelen, de beste service en de grootste voorraad van België. Kortom, the best or nothing. En dat tegen de beste voorwaarden.

Inderdaad, voor alle professionele klanten is er het unieke PartsPro-programma. Daarmee kan u uw klanten de kwaliteit van originele onderdelen aanbieden. Tegelijk geniet u zelf ook van een hele resem aantrekkelijke voordelen die u helpen om uw concurrenten voor te blijven.

13 redenen om in het unieke PartsPro-programma te stappen:

1. Persoonlijk advies

Dankzij PartsPro bent u steeds zeker van de juiste persoon die u het juiste advies kan geven. Onze Parts Managers staan u graag bij met uitgebreide informatie over Mercedes-Benz Originele Onderdelen.

2. Uitstekende prijs-prestatieverhouding

Via PartsPro krijgt u steeds de beste kwaliteit voor een competitieve prijs. Als PartsPro-klant geniet u niet alleen van de scherpste tarieven voor uw originele onderdelen, maar profiteert u ook van speciale acties. U kan steeds een offerte op maat aanvragen voor onderdelen die u vaak nodig heeft.

3. Uitgebreid productaanbod

Het volledige assortiment van originele onderdelen vindt u bij de dealers binnen Mercedes-Benz Retail Belgium. Zo verzekert u zich van de hoogste kwaliteit. U kan ook bij ons terecht voor:

• Reman onderdelen (revisieonderdelen)

• Onderhoudsproducten

• Accessoires

• Mercedes-Benz Originele Olieproducten

• Collectie en autominiaturen

• Wielen- en bandensets

4. Garantie

Onderdelen van Mercedes-Benz worden steeds geleverd met een transparante garantie. U krijgt 12 maanden waarborg op bedrijfswagenonderdelen en 24 maanden waarborg op personenwagenonderdelen.*

5. Speciaal werkplaatstarief

Samen staan we sterk. Er zijn speciale mogelijkheden voor diagnoses of werkzaamheden die u liever door onze specialisten laat uitvoeren.

6. Getrouwheidsbonus

Om u als klant te bedanken voor uw loyaliteit, hebben we een bonussysteem ontwikkeld waarbij u op basis van omzet en groei een gepaste beloning kan krijgen. Vraag uw Key Account Manager naar de voorwaarden.

7. Online bestellen

We staan 24/7 klaar om u te helpen. Aan de hand van overzichtelijke tekeningen kan u makkelijk onderdelen opzoeken. Verder kan u ook een offerte maken, nettoprijzen opzoeken en gratis een bestelling plaatsen via onze online catalogus WebParts. Ook voor partslink24 bieden wij ondersteuning.

8. Gratis bezorgdienst

Bespaar tijd met onze handige bezorgdienst. Vandaag besteld, is morgen geleverd. Vraag uw Key Account Manager naar de voorwaarden voor gratis levering. Heeft u uw bestelling sneller nodig? Als u vóór 11 uur bestelt**, kunnen wij ze tegen een kleine vergoeding diezelfde dag nog leveren.

9. Snelle afhaalmogelijkheden

Heeft u een onderdeel snel nodig? Bezoek dan de afhaalbalie van uw dealer binnen Mercedes-Benz Retail Belgium. Daar leggen we uw bestelde onderdelen samen met de pakbon klaar. Door de korte wachttijd bespaart u tijd en geld.

10. Onderdeelretournering

Verkeerd of te veel bestelde onderdelen kan u onder bepaalde voorwaarden terugbrengen in de ongeopende originele verpakking. Uitzondering van retourname zijn voertuiggebonden onderdelen. De retournering van onderdelen die speciaal voor u besteld werden, gebeurt steeds in overleg.

11. Technische ondersteuning

Als PartsPro-klant kan u genieten van correct advies op cruciale momenten. We helpen u graag met de nodige ondersteuning om uw werkzaamheden efficiënt te kunnen uitvoeren. Dat kan op de volgende manieren:

• Online via www.service-and-parts.net het officiële werkplaatsinformatiesysteem

• Telefonisch via een technisch specialist of onderdelenverkoper.

12. Altijd beschikbaar

80% van alle onderdelen is direct beschikbaar. 97% van alle onderdelen heeft u binnen 24 uur. Negen Erkend Servicepunten Mercedes-Benz bundelen hun krachten in één overkoepelend netwerk, waardoor we een uitgebreide beschikbaarheid van onderdelen uit stock, voor afhaling of voor levering kunnen garanderen.

13. Recycling

Samen werken we aan een betere toekomst. U hoeft daarom niet te blijven zitten met oude onderdelen. Bij aanschaf van nieuwe onderdelen kunnen schadebedrijven de gedemonteerde onderdelen kosteloos inleveren. Zo blijft uw werkplaats steeds net.

Raadpleeg www.service-and-parts.net voor alle technische informatie en het digitale onderhoudsboekje.

* Garantievoorwaarden beschikbaar bij uw Erkend Servicepunt Mercedes-Benz.
** Op voorwaarde dat het onderdeel op voorraad is bij uw Erkend Servicepunt Mercedes-Benz.